Strategie
biznesowe
Strategia biznesowa przedsiębiorstwa jest podstawą do osiągnięcia długoterminowych sukcesów. Pozwala ona na szybką adaptację do bieżącej sytuacji i aktualnych potrzeb rynku, a także na budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej. Dobrze zdefiniowana strategia firmy pozwala na szybkie reagowanie na przewidywane w strategii ryzyka i zjawiska i stwarza ramy do reagowania w różnych scenariuszach.
W ramach tego obszaru działalności opracowujemy:
jasną i konkretną strategię rozwoju organizacji będącą warunkiem jej przetrwania w zmieniającym się otoczeniu, określającą króto- i długoterminowe cele biznesowe oraz pozwalającą na łatwą adaptację i modyfikację łańcucha dostaw, polityki cenowej, zmianę modelu współpracy z dostawcami oraz zmianę modelu sprzedaży.
strategię zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwo w swoich działaniach dobrowolnie uwzględnia interesy społeczne, aspekty środowiskowe oraz relacje z innymi podmiotami, a w szczególności z pracownikami. Społeczna odpowiedzialność biznesu, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw – to koncepcja nowoczesnego odpowiedzialnego przedsiębiorstwa. Dokument bardzo ważny w związku z ubieganiem się o dofinansowanie (premia dodatkowa za spełnianie CSR)
dokument bardzo ważny w związku z ubieganiem się dotacje na internacjonalizację przedsiębiorstw (zdobywanie nowych rynków zbytu – zagranicznych).